woensdag 3 september 2014

Early-Harvest Raspberry Body Butter



Hey allemaal!
Ik ga jullie vandaag wat dingetjes vertellen over deze body butter en wat ik er van vind.

Begin van de zomer zijn Raven en ik naar goes gegaan. Daar kwamen we 'The body shop' tegen, en we MOESTEN even een kijkje nemen. We konden niet kiezen, en we hadden niet zo heel veel geld bij. Dus we besloten er toch écht maar ééntje te kopen. We gingen natuurlijk aan elke body butter ruiken, en we besloten allebei deze te kopen. Oorspronkelijk kost hij 16,- euro, maar wij kochten hem met 50% korting, dus hij heeft 8,- euro gekost. Het is een erg lekkere, zoete frambozen geur. Hij ruikt heel goed, smeert heel goed uit, dus je hoeft er niet zo veel van te pakken. Ik doe er echt heel lang over, want ik heb hem al een paar maandjes en hij zit nog bijna vol.


'S avonds voordat ik mijn bed in ga, smeer ik altijd een beetje op mijn benen en armen. Dan heb ik de volgende dag erg zachte benen/armen en ruiken ze ook nog erg lekker! Ook stop ik de body butter 's ochtends in mijn tas. Dan als ik op school zit, smeer ik meestal een beetje over mijn handen en armen. Dan ruikt het ( bijna ) de hele dag erg lekker om me heen, want de geur verspreid goed.

Ik vind deze body butter echt heel fijn en ga er zeker snel nog eentje bij kopen!

Wat vinden jullie van de artikelen van 'The body shop'?

Xx, Ruby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten