donderdag 11 september 2014

Five favourites #01

Hey allemaal!
Vandaag heb ik een 5 favourites voor jullie. Eigenlijk zijn het mijn 5 favorieten van deze zomer! Laten we snel beginnen.

1. Pretty little liars.
Ik ben zooooo verslaafd aan Pretty little liars. Pretty little liars is een televisie serie die alleen te zien is op de Amerikaanse TV. In Nederland kun je hem wel kijken, maar via netflix, dvd boxen & verschillende site's. Op netflix zit er ondertiteling bij, bij de dvd boxen ook (dat moet je dan wel even instellen.) & op site's zit er meestal geen ondertiteling bij. Ik heb in 2 weken 5 seizoenen tekeken!! Oeps... Per seizoen zijn er 25 afleveringen. Ik ben nu bij seizoen 5. Alleen, bij is na aflevering 16 een tijdje gestopt. Ik heb geen idee waarom, maar in oktober komen ze weer terug met een extra spannende aflevering. Namelijk de halloween aflevering. (In elk seizoen zit één halloween aflevering.) Als je wil weten waar het over gaat moet je even hier klikken!
2. Miss Sporty nagellak
In de zomer vind ik het erg leuk om felle nagels te hebben. Deze zomer was de gele nagellak van Miss Sporty mijn favoriet! Ik vind het een erg mooie zomers kleurtje en hij blijft lekker lang zitten! Hij is niet helemaal geel, naja, het is een beetje een dof, licht geel kleurtje. Erg mooi! Ik kan niet lezen welke naam hij heeft, maar het is iig nummer 453. Als jullie er een uitgebreide revieuw over willen lezen moeten jullie het even laten weten.


3 & 4. Bodybutter & Body splash.
In de zomer vond ik het erg fijn om na het douchen etc. een bodybutter op te doen en er een lekkere body splash over te doen. Ook had ik van deze twee een favoriet deze zomer. De bodybutter die deze zomer mijn favoriet was, was de Early Harvest Raspberry ( Klik hier voor de revieuw ) & mijn favoriete bodysplash is Blackberry Vanilla van Forever 21. Als jullie daar een revieuw over willen moeten jullie het even laten weten!
5. Poptarts
Mijn 5de favoriet was poptarts... Maar.... Oeps, ik heb ze al opgegeten. hahahahaha.. Als ik ze weer eens koop, zet ik gelijk een revieuw op de blog!

xx Ruby


Geen opmerkingen:

Een reactie posten