dinsdag 2 september 2014

This or that tag #01

Bonjouuuur !

Vandaag een tag voor jullie, de 'This of that' tag. Dit is niet de hele tag, want daar vond ik hem een beetje te lang voor. Dus ik doe hem in verschillende delen! Vandaag doe ik het deel met het onderwerp Fashion!

Lets goooooo!


Spijkerbroek of joggingspak?
Lange mouwen of korte mouwen?
Jurken of rokken?
Streepjes of ruitjes?
Teenslippers of sandalen?
Sjaals of hoedjes?
Oorknopjes of oorhangers?
Kettingen of armbanden?
Hakken of platte schoenen?
Cowboy laarzen of paardrij laarzen?
Jasje of vest?

Waarom spijkerbroek?
Omdat ik nooit joggingspakken draag. Nouja, alleen als ik ga sporten, of als ik nat ben geregend. Maar als ik naar school ga, naar de stad, naar vriendinnen, draag ik gewoon een spijkerbroek!

Waarom korte mouwen?
Ik weet niet waarom ik voor korte mouwen heb gekozen. Ik denk omdat als ik het koud heb, doe ik over mijn korte mouwen gewoon een jasje ofzo. Maar als ik het warm heb en ik draag lange mouwen, kan ik er niks aan doen om het minder warm te krijgen.. ( Denkik :$ )

Waarom rokken?
Ik draag meer rokken als jurken. Ik vind het allebei heel erg leuk en mooi. Maar ik koop eerder rokken als jurken, en ik trek ook eerder rokken aan!

Waarom sandalen?
Ik vind sandalen gewoon veel mooier staan dan teenslippers.

Waarom hoedjes?
Ik vind hoedjes heel leuk, lekker zomers staan. Sjaals draag ik ook wel, maar meestal vind ik ze erg kriebelen hahaha.

Waarom oorknopjes?
Ik draag sneller knopjes dan hangers. Ik vind hangers soms een beetje zwaar, en heb er ook niet zo veel. Ik heb veeeeel meer knopjes.

Waarom kettingen?
Ehmmm lastige, ik kon eigenlijk niet kiezen. Want ik draag bijna elke dag een ketting én arbandjes. Maar ik vind kettingen veel mooier/netter staan en kettingen zijn helemaal in!

Waarom platte schoenen?
Ik draag niet zo vaak hakken. Alleen bij kerst, bruiloften etc. Ik draag veel vaker sneakers, sandaaltjes en soms ook laarzen!

Waarom cowboy laarzen?
Uhmm.... Nou ik vond dit een beetje een rare vraag hahaha. Maar als ik naar school ga, en ik mocht kiezen voor cowboy laarzen of paardrij laarzen aan te trekken, kies ik toch wel voor cowboy laarzen!

Waarom een jasje?
Ik kon eigenlijk niet goed kiezen. Want ik draag het allebei. Toch vind ik een jasje mooier, leuker, netter staan dan een vest!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden (:

Deel 2 komt snel!

xxx Ruby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten